Du er her

Vision og Værdier

Vision

Oldenburg Consultings vision er, at være den foretrukne samarbejdspartner når der skal skabes resultater i forhold til vækst, nye kunder og bedre tal på bundlinjen. Vi ønsker at gøre forretninger med alle, hvorfor tillid, troværdighed og relationer er det vi vægter højest, når vi indgår i nyt samarbejde.
 

Værdier

Vores virksomhedskultur er, hvordan vi agerer med hinanden, med vores kunder og med samfundet som helhed. Det er det grundlag, som gør, at vi kan nå vores forretningsmæssige mål nemlig at have tilfredse kunder, som værdsætter vores arbejde.

 

 

Kundesucces for os er:

     At forstå vores kunders ønsker og behov for en succesforretning.
     At vi lytter til, og taler med vores kunder om deres behov, ønsker og udfordringer.
     At vi leverer det, som vi lover kunden.

Tillid for os er:

     At vi er transparente i vores arbejde og har respekten for vores samarbejdspartner.
     At vi har tillid til, at andre teams vil gøre deres bedste, og at vi respekterer deres beslutninger.
     At vi gennem samarbejde og åben dialog får skabt tilfredsstillende resultater for begge parter.

Resultater for os er:

     At vi har et stærkt forretningsinstinkt.
     At vi har den kompetence, viden og intuition, der skal til for at gøre det rigtige for kunden.
     At vi forventer meget af os selv og andre og gerne går en ekstra omvej for at give kunden den rigtige vare.
     At vi kan se de store linjer men også ved, hvornår det er tid at give slip på en idé eller et projekt. 

Oldenburg Consulting

Vi er specialister inden for telemarketing, heriblandt mødebooking og leadgenerering og har været på banen siden 2010.

 

Seneste nyheder

Det, der fascinerer mig mest ved mit arbejde er, når jeg hver dag kan

Leadgenerering kan afhjælpes frustrerende afbrydelser - Vi har alle prøvet det.

Vi søger en ambitiøs og løsningsorienteret freelance-telemarketingssælger - Er det dig? Er du rutineret med telefonen, og fortrolig med konceptpræs

Vil du blive bedre til at sælge over telefonen? Så skal du stoppe med at sælge og i stedet hjælpe dine kunder med at købe i stedet.

Har du samlet telemarketing in house? Har du overvejet, at outsource?

Vil du også gerne blive bedre til at sælge over telefonen?

Her gik du sikkert og troede, at mandag var den bedste salgsdag, men der har du taget fejl!